[3 Feb 2015] Uglegorsk Evacuatie

Youtube video:
[eng subs] Uglegorsk bewoners geëvacueerd door de milities, van de stad verwoest door UAF “Grads”

uglegorsk1
beeld

Vertaling video:

[Beelden van inwoners van Uglegorsk die worden geëvacueerd door de Novorussiya milities.]

Journalist (man): Het leger van Oekraine geeft geen veilige doorgang voor de vluchtelingen, dus doet de Donbass militie het.

uglegorsk2
beeld

Oude vrouw: redt de kinderen, verspil geen tijd aan mij, verspil geen tijd aan mij

Groepje bij auto: stap in, stap in …

Group burgers: zeggen dat zij slecht werden behandeld door het leger van Oekraine

uglegorsk3
beeld

Man met zwarte muts: wie bent u (tegen camera journalist) ?
Antwoord: Een Russische media.
Man met zwarte muts: … bedankt …
Vrouw: jongens, schrijf de waarheid!
Man met zwarte muts: … verteld hoe Uglegorsk onder vuur kwam van Oekraine …

Huilende vrouw met kinderen: … we zaten in de kelder, mijn broer is gedood …

Kind: … ik verstopte mij in de kelder met mamma …

Diverse burgers: … Uglegorsk is totaal verwoest …

uglegorsk4
beeld

Huilende jonge vrouw met grijze muts & roze lint: … wij kropen rond in de kelder voor 5 dagen, ze schoten op de ingang, wie heeft dat gedaan … Ik weet het niet, ze hadden een Oekrainse vlag en renden rond schietende op de ingang van huizen met geweren … Ik weet het niet …

Diverse oudere burgers: … Peroshenko ga onderhandelen … Peroshenko [verwensingen] …

uglegorsk5
beeld

Diverse burgers: Laten weten via de camera dat ze nog leven, aan familie / kennissen … “groeten aan moskou !” … Laat ze niet ongerust zijn, we leven nog … Zeg het tegen hen!


Uglegorsk: google maps

Used as source: KP (Steshin & Kotz).
Used as source: KP (Steshin & Kotz).
Geef een reactie

