Vrijheid van informatie in …

Oekraïene blokt populaire Russische sites

(RvA) Oekraine blokt populaire Russische sites en social media zoals Vkontakte, Yandex, Odnoklassniki, zie https://www.kyivpost.com (engels). Oekraïense president Petro Poroshenko heeft [2 dagen geleden] 16 mei een decreet ondertekend die de toegang tot de websites blokkeert en een reeks sancties op Russische bedrijven en particulieren impliceert.

Dit alles volgens “vrije” “democratische” waarden van het westen?. Volgens Jesse Klaver wel

CollageDeBoer

WordPress blokkeert toegang Volksrepublieken

(JHB) Het is niet mogelijk om vanuit de Volksrepubliek Luhansk toegang te hebben tot deze South Front Nederlands wordpress web pagina, zo meldt Ronald van Amerongen vanuit de Volksrepubliek Luhansk. Om die reden worden berichten van Ronald via de facebook hier heen verplaatst. Waar is het recht op hoor en wederhoor in het westen ?

Ronald: “Oekraïene heeft nu ook ons telefoon netwerk ‘Lugacom’ geblokt, ik kan geen nummers meer bellen van bijv 038 MTS. Al sinds 2014 hebben de site admins van Oekraïense sites, (ook nederlandse sites) onze IP adressen geblokt“.

Blokkeert Novorossiya websites vanuit het Westen, zoals dit artikel suggereert ? Ronald schrijft hierover: “Ik heb het tot op heden geen blokkeringen kunnen ontdekken.”

Ronald spreker op Congres Volksrepubliek Luhansk !

[Gisteren … ] (RvA was feeling excited 😀 Ben in Lugansk, onverwacht in het diepe gegooid. Vandaag lunch gehad met minister van welzijn LNR. Ben nu in hotel speech repeteren voor morgen. Congres (denktank) over internationale erkenning LNR. Alles volgt later, nu druk, veel nieuwe info. Ook nieuwe wetten aangenomen, teveel om op te noemen. Een nieuw land in wording !! Stay tuned.

[Vandaag …] (RvA) LNR Zo we zijn weer thuis, hier wat foto’s. Mijn plek in de grote vergaderzaal in het regeringsgebouw van LNR. mijn speech kon beter, maar dit was de eerste keer in mijn leven dat ik dit doe ik was bloednerveus, de laatste keer dat ik zo nerveus was, was met de geboorte van mijn zoon Willem. Als er geschoten wordt ben ik minder nerveus Toch ging het al met al niet slecht, Net als de andere deelnemers een oorkonde met medaille gekregen uit handen van Igor Plotnitsky. Rechts van de medaille is een klein certificaat van echtheid voor de medaille zelf. Later uiteraard meer over de conferentie, het duizelt mij nog wat, twee hele drukke dagen met vragen, antwoorden, nog meer vragen, informatie. Ik ga nu onderuitzakken. Heel veel dank voor al jullie goede wensen, het heeft geholpen.

(Zie RvA facebook link voor nog 1 andere foto.)

Help ons

Ribbon
South Front Help ons !

Help ons met artikelen: Als iemand wil helpen dan graag materiaal toezenden via website. Eenmalig is ook goed ! Probeer eens iets nieuws. Zet u in voor vrede in alle landen. Een goede ingang is vertalingen van de nieuwswebsite https://dninews.com/

RvA
Ronald van Amerongen is Nederlands, hij leeft in de Volksrepubliek Luhansk.
One thought on “Vrijheid van informatie in …

Geef een reactie

